Andrzej Przeniosło

Andrzej-Przenios%c5%82o

Posiada blisko 30 letnie doświadczenie zawodowe. Swoją karierę związał z hotelarstwem i gastronomią, przechodząc przez wszystkie szczeble hierarchii hotelowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w działach operacyjnych Hotelu Marriott***** (pracował w pierwszym zespole, który był odpowiedzialny za otwarcie hotelu w 1989 roku). Następnie przez okres 10 lat pracował w Hotelu Jan III Sobieski****, awansując ze szczebla kierowniczego na stanowisko Dyrektora Gastronomii. W ostatnich latach pracował jako Dyrektor Generalny w takich hotelach jak Król Kazimierz**** w Kazimierzu Dolnym, City Park Residence***** w Poznaniu oraz Hotel Warszawianka **** w Jachrance. Obecnie Dyrektor Generalny Grand Hotel Rzeszów.


Dr Magdalena Kachniewska

69250,38451,w_180

Wykształcenie:

  • Magister ekonomii (specjalność finanse międzynarodowe – 1993, gospodarka turystyczna – 1995) SGH
  • Doktorat (1999) w dziedzinie nauk ekonomicznych w SGH
  • Habilitacja (2010) w dziedzinie nauk o zarządzaniu w SGH

Zainteresowania naukowe:

  • Ekonomika turystyki, ekonomika przedsiębiorstwa, marketing terytorialny, rozwój branż kreatywnych

Sprawowane funkcje akademickie i inne:

  • Profesor SGH w Katedrze Turystyki, Kolegium Gospodarki Światowej SGH
  • Członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej
  • Członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego
  • Konsultant naukowy Instytutu Rynku Hotelarskiego
  • W przeszłości prezes Zarządu Spółek Efekt Hotele Sp. z o.o. i Lider Hotel Sp. z o.o. oraz dyrektor generalny Hoteli Best Western Premier Hotel i Express by Holiday Inn w Krakowie

Najważniejsze publikacje (z ponad 200 naukowych i naukowo-branżowych z zakresu ekonomicznych zagadnień turystyki i zarządzania gospodarką turystyczną):

  • Zarządzanie jakością usług turystycznych, Wyd. Difin, Warszawa 2002
  • ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym, WSHiP, Warszawa 2004
  • Tourism Quality Management, WSHiM, Warszawa 2006
  • Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego, SGH, Warszawa 2009

Inne osiągnięcia:

  • Konsultant wiodący na etapie rozruchu ponad 20 obiektów hotelowych w Polsce
  • Udział w projekcie: Rewitalizacja produktu „Trakt Królewski w Warszawie” (2003–2004)
  • Realizacja badania wpływu turystyki na PKB Polski (8 edycji na zlecenie GUS i Ministerstwa Gospodarki)

 

Marcin Dragan

marcin_dragan2

Dyrektor Zarządzający PROFITROOM
Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz kierunku Informatyka Politechniki Poznańskiej. Pasjonat marketingu, technologii internetowej i hotelarstwa. Związany z branżą interaktywną od samego początku Internetu w Polsce. Założyciel oraz dyrektor zarządzający spółki PROFITROOM – lidera rezerwacji elektronicznych w Polsce. Doświadczenie związane z promocją hoteli w Internecie zdobywał tworząc strony dla najlepszych hoteli w kraju i Europie Zachodniej. Pomysłodawca oraz współautor rewolucyjnego systemu rezerwacyjnego UPPER Booking Engine™, który zwiększa szansę wystąpienia rezerwacji oraz zwiększa jej wartość.
Waldemar Antonowicz


Dyrektor Rozwoju PROFITROOM


Absolwent specjalności Robotyka na Politechnice Poznańskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, produkcji i zarządzaniu stronami internetowymi oraz portalami online. Pracował jako programista interfejsów użytkownika w technologii AJAX, Web/UI designer, deweloper aplikacji mobilnych, a także jako Dyrektor Kreatywny. Z firmą PROFITROOM związany od 5 lat, obecnie zarządza Działem Produkcji Interaktywnych. Jego zespół otrzymał nagrody za najlepszą stronę internetową hotelu oraz najlepszy portal turystyczny w Polsce. Na codzień zajmuje się analizą efektywności stron i kampanii reklamowych dla hoteli oraz projektowaniem nowych narzędzi PROFITROOM.

 

Regina Berdy

berdy


Dyrektor programu Złoty Standard


Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, w szczególności inwestycyjnymi i doradczymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy z przedsiębiorcami, doradca przedsiębiorstw w zakresie analizy finansowej, oceny kondycji finansowej i restrukturyzacji przedsiębiorstw. Wielokrotnie przygotowywała dokumentację pozyskiwania finansowania zewnętrznego, w tym związaną z funduszami unijnymi.


Dariusz Ogrodnik


Prezes spółki Go Online S.A.

Dariusz Ogrodnik – Prezes Zarządu i akcjonariusz GO ONLINE S.A. Spółka
posiada serwisy internetowe z branży szkoleniowo-konferencyjnej (SaleBiznesowe.pl) oraz weselnej (np. SalaDlaCiebie.pl). Współpracuje z ponad 1000 hoteli, które posiadają sale szkoleniowo-konferencyjne oraz jest twórcą raportu „Rynek konferencyjny w Polsce 2013”.

 

Agnieszka Kowalkowska
Hotelarstwo ceni za wyjątkową umiejętność łączenia profesjonalizmu i finezji w świadczeniu usług.
Zarządzanie za to, że stawia coraz trudniejsze wyzwania i wyrabia charakter. 
Marketing
 za to, że nigdy się nim nie znudzi bo dzisiejszy nie standard jutro będzie standardem. Dziedziny te są wpisane w jej dyplomy i 20 lat pracy zawodowej. Czuje się marketerem. Stara się obalać stereotypy i nieporozumienia związane z marketingiem. Od 14 lat jest wykładowcą w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy (Pracownia PR i Marketingu, Pracownia Rozwoju Turystyki). Przez 7 lat pełniła funkcję Dyrektora Marketingu tej uczelni. Trzykrotnie prowadziła międzynarodowe warsztaty studenckie we Florencji, w tym dotyczące jakości usług hotelarskich. Tworzyła procedury marketingu dla innowacyjnego laboratorium współpracy nauki z biznesem przy polskich uczelniach, wzorowanego na Laurea University of Applied Science w Helsinkach. Weryfikując zawodowe zainteresowania wybrała marketing miejsc. Organizowała debaty i warsztaty z zakresu budowania marki miasta, pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Brief for Poland. Działa w Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. Jest ambasadorem Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc Welcome Festival 2013.

 

Agnieszka Sapa

Asapa

Dyrektor Działu Współpracy z Hotelami w firmie Hotel Reservation Service (HRS), jest odpowiedzialna za portfolio hotelowe w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji, odpowiada za poszerzanie oferty oraz współpracę z hotelami w kontekście zwiększania wyników sprzedaży.

Od lat dziewięćdziesiątych związana jest branżą turystyczną. Przed objęciem stanowiska w HRS przez 5 lat pracowała dla firmy Expedia w Monachium jako Market Manager odpowiedzialny za polski rynek. Do jej obowiązków należał dobór partnerów biznesowych, działania z zakresu new business oraz consulting dotyczący sprzedaży online. Agnieszka Sapa swoje doświadczenie zdobywała pracując także dla biur podróży Scan Holiday i TUI. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego i Uniwersytetu Jean Moulin III w Lyonie.


Aleksandra Pytlik

Ola_Pytlik_hrs

Aleksandra Pytlik – Na co dzień mieszkam i pracuję w tętniącym życiem Krakowie, jednym z najpiękniejszych miast Europy. Moją prawdziwą pasją są podróże, dlatego również w swoim życiu zawodowym od kilku lat jestem związana z branżą turystyczną, a dokładniej hotelarską. Pierwsze kroki stawiałam w niezależnym hotelu, następnie kilka lat spędziłam w sieci hoteli Qubus oraz polskim portalu rezerwacyjnym. Aktualnie pracuję jako Hotel Sales Manager w jednym z największych portali rezerwacyjnych w Europie HRS – Hotel Reservation Service. Wolny czas lubię spędzać aktywnie, dlatego regularnie biegam, a zimą uwielbiam góry i snowboard.


Wojciech Grendziński

Wojtek Grendzinski IMS


Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska 16 lat później był Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field Sales Managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A  i objął stanowisko Dyrektora ds. Handlowych i Wiceprezesa Zarządu Spółki. W IMS jest odpowiedzialny za budowanie strategii i sprzedaż usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (audio marketing, Aromamarketing, Digital Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video na nośnikach IMS rozmieszczonych w punktach obsługiwanych przez firmę.