Krystyna Beniger

dsd

Pani Krystyna Beniger, Executive Marketing and MICE Sales Manager w Hotelach Warszawskich „Syrena” Sp. z o o. Od 2005 roku pracuje w Hotelach Warszawskich, obecnie odpowiada za marketing, PR i sprzedaż konferencji i bankietów czterogwiazdkowego Hotelu Polonia Palace i trzygwiazdkowych Hoteli MDM oraz Metropol. Przyszłość hotelarstwa widzi w e-commerce, dlatego jej działania sprzedażowe i marketingowe w większości oparte są na komunikacji internetowej. Przed przygodą z hotelarstwem doświadczenie zdobywała m.in. w agencji reklamowej Meritum i Wydawnictwie Naukowym DiG.

Wojciech Sroka

15109543_1207484592631808_7293613466119156980_n

Wojciech Sroka – Reklama w internecie. Google Adwords i Analytics w hotelarstwie.

– Google Adwords. Błędy które mogą słono kosztować.

– Google Adwords. Nowości których nie możecie przegapić w 2017 r.

– Google Adwords. Jak kontrolować pracę agencji SEM.

– Google Analytics. Najczęściej popełniane błędy instalacji

– Google Analytics. Mierzenie konwersji w hotelarstwie

– Google Analytics. Kluczowe raporty z punktu widzenia hotelarza

 

Janusz Kamiński

Janusz (1) (1)

Tworzy innowacyjne modele strategii marketingowych. Twórca agencji interaktywnej Trakido oraz aplikacji konferencyjnej Tickerence.

Jeden z pierwszych Specjalistów Marketing Automation. Od 7 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym.

Współpracował z trzema największymi agencjami reklamowymi w Polsce. Specjalizuje się w zaawansowanych kampaniach marketingowych opartych o zachowanie użytkowników na serwisach www.

Certyfikowany przez Google Specjalista w zakresie Analityki Internetowej oraz Google AdWords. Swoją wiedzą i umiejętnościami z zakresu marketingu wspierał takie marki, jak BZ WBK-Aviva, Tatuum, Mateusz Grzesiak, Budlex, Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Paweł Lewicki

15326336_1263554997024805_2658899788396987407_n

Paweł Lewicki aktualnie Prezes Zarządu Kierunkowy22 Sp. Z o.o. Od prawie 20 lat z powodzeniem buduję polską branżę event-marketingu oraz marketingu sportowego. Jego silne strony to planowanie, zarządzanie i rozwój strategiczny spółek za które odpowiada. Start-upy to jego pasja. Wizjoner, który wielokrotnie wyznaczył nowe trendy na rynku w Polsce. Biznesmen, przedsiębiorca, niesamowity Lider. Wieloletni sportowiec. Autor książki: „siEdmioMilowe buty przedsiębiorcy, przez relacje do celu”

Dawid Martynowski

14962585_1274716895903786_4949087868639295419_n

Dawid Martynowski, prezes zarządu United Titans Sp. z o.o. (Grupa Fachowcy.pl Ventures S.A)
Zarządza spółką, która od 12 lat zajmuje się marketingiem internetowym, a w szczególności wykorzystywaniem narzędzi analitycznych wspierających obecność firmy w sieci oraz reklamą w wyszukiwarkach. Aktywnie uczestniczy w rozwoju własnych narzędzi analitycznych w szczególności platformy WAY2TRAFFIC, budując w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego narzędzia do niestandardowych działań reklamowych dla klientów grupy Fachowcy.pl Ventures S.A.
Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co związane z przedsiębiorczością.

Sebastian Hikała-Dobrzyński

14495413_1165187913542537_8636920730034751457_n

Gastronom z doświadczenia, zawodu oraz pasji. Ponad 18-to letnie doświadczenie w branży zdobywał w prestiżowych Hotelach oraz Restauracjach południowej Polski. Specjalista w dziedzinie organizacji obiektów gastronomicznych. Absolwent Hotelarstwa i Turystyki o specjalizacji „Zarządzanie i marketing w hotelarstwie, gastronomii, turystyce i rekreacji”.
– Barmana-Mixera uzyskany w 2015 r przy Stowarzyszeniu Barmanów Polskich – Manager Gastronomii uzyskany w 2015 r przy Akademii Zarządzania HoReCa – Kraków

Adam Latek

10671291_760771770627145_5690098389942985986_n

Hotelarz-pasjonat od ponad 20 lat związany z branżą. Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa i Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie o specjalnościach zarządzanie hotelami. Wykładowca akademicki na uczelni Vistula najwyżej ocenianej uczelni przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Brał udział w otwarciach ponad 10 nowych hoteli sieciowych i prywatnych inwestorów. Absolwent szkoleń managerskich w grupie TIFCO . LTD w Dublinie. Grupa zarządzająca wszystkimi hotelami grupy IHG. Szkoleniowiec projektów unijnych dla techników hotelarskich w Warszawie. Doradza hotelarzom i inwestorom.Wprowadził unikalny program hotel-respiro pomagający obecnym hotelom przynoszenie zysków i skuteczne zarządzanie. Uczestnik i prelegent konferencji o tematyce hotelarskiej i turystycznej. Prowadzi bloga „latekhotels o hotelowych dylematach”.

Marcin Juchniewicz

aW1hZ2UwMDEuanBnQDAxRDI3QjhDLjc1MTNCNzcw

Psycholog, mówca motywacyjny, trener, coach. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik – głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej, aktor, pomysłodawca i współtwórca cyklu warsztatów łączących psychologię biznesu z wyzwaniami dnia codziennego. Specjalista ds. skutecznej sprzedaży, komunikacji wpływu, procesów grupowych oraz rozwoju osobistego. Przewodniczący komisji egzaminacyjnej TrainersEssentialSkills, wykładowca Francuskiego Instytutu Zarządzania na studiach MBA. Partner wspierający Międzynarodową Fundację Reaxum oraz Organizację Społecznie Zaangażowaną Chcepomagac.org.

W trakcie swojej 17 letniej pracy zawodowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 900 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym a także ponad 150 prelekcji motywacyjnych. Podczas realizowanych szkoleń i wystąpień publicznych najwyższą uwagę przykłada do potrzeb i oczekiwań Klientów przekazując uczestnikom użyteczne narzędzia z zakresu omawianego tematu. Odznacza się wysokimi umiejętnościami organizacyjnymi, trenerskimi oraz komunikacyjnymi. Zawsze dba o komfort psychologiczny uczestników i pełną realizację postawionych celów szkoleniowych.

Piotr Seges

Piotr_Seges

Piotr Seges na co dzień pracuje z właścicielami firm. Pokazuje, jak wykorzystać potencjał własności marki w biznesie. Wdraża­jąc rozwiązania zawarte w projekcie „Kapitał Marki”, zapewnia bezpieczeństwo biznesu, korzyści podatkowe i finansowe, wzrost wartości firmy oraz sukcesję prowadzonej działalności gospo­darczej. Współpracował z największymi międzynarodowymi korporacjami m.in. Philips Polska, Johnson & Johnson, Kraft Jacobs Suchard, Glaxo, OvitaNutricia. Przez ostatnie cztery lata prowadził wdrożenia dla właścicieli kilkuset firm polskich z sektora MSP. Partner Kancelarii BrandingowejGoodName.