VI Forum Eksperckie Branży Hotelowo – Gastronomicznej

12.04 – 13.04.2018 Starachowice Hotel Senator

Ramowy Program

12.04.2018r.

9.00-09.30 Rejestracja uczestników oraz networking
9.30-10.30 Tomasz Chojnacki – Nowoczesny marketing dla hoteli.

1.      Facebook Ads/ Messenger

2.      Zabawy/konkursy,

3.      Grywalizacja,

4.      LinkedIn,

5.      YouTube,

6.      SMS/VMS,

7.      Geolokalizacja/identyfikatory,

8.      Lead Generation/Cold Mailing;

9.      AdWords listy mailingowe,

10.   WOMM

10.30-11.00 Profitroom CRM – platforma sprzedaży i marketingu dla Hoteli
11.00-11.30 PRZERWA KAWOWA
11.30-13.00 Krzysztof Sokół Mikalski – Wizerunek hotelu – całościowe spojrzenie na wizerunek hotelu jako podstawa sukcesu.                                                                                                                                                   Omówienie elementów strategii wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem elementów wizualnych.
13.00-14.00 OBIAD
14.00-16.00 Piotr Ląd/Mateusz Mrozowski – Optymalizacja procesów sprzedaży online.

W Polsce jak i w Europie coraz więcej firm porzuca, bądź przenosi swoje zaangażowanie z tradycyjnych ścieżek sprzedaży produktów, bądź usług na rzecz sprzedaży on-line. Organizacja badawcza zajmująca się analizą danych biznesowych (Forrester data scientists) posiadającej 2471 klientów na całym świecie, 41% firm Global 500, 38% firm Fortune 1000, 1345 naukowców analizujących rynki światowe, określiła w swoim najnowszym raporcie, że do 2020 roku z wszystkich transakcji sprzedażowych (detalicznych), 53% będzie realizowana w on-linie. Czeka nas zatem rewolucja. Rewolucja oparta na automatyzacji procesów sprzedażowych.

Korzyści:

1) W przeciągu najbliższych 2 lat sprzedaż w hotelach i całej sprzedaży detalicznej dla klienta pozyskanego przez i przy użyciu Internetu wzrośnie 5 krotnie. To wzrost sprzedaży o ponad 500%! – Badanie Forrestera

2) 79% naszych potencjalnych klientów zanim dokona u nas zakupu będzie prowadzona sprzedażowo za pomocą automatyzacji procesów biznesowych przez naszą konkurencje. (badanie Forbes)

3) Stworzenie własnego procesu automatyzacji sprzedażowej jest kosztem zdecydowaniem mniejszym niż pozyskanie
i zatrudnienie nowego pracownika, a zdecydowanie większym w porównaniu do wydajności i efektywności.
(badania Harvard Business Review)

16.00-16.15 PRZERWA KAWOWA
16.15-17.15 Filip Prokop – Jak razem możemy zwiększyć lojalność naszych klientów – propozycja praktycznego rozwiązania które może sprawić, że dzięki wspólnemu działaniu będziemy mogli wymieniać się klientami. Współpraca jest w stanie przyczynić się do poprawy wyników w każdym z zaangażowanych hoteli.
17.15-18.15 Szymon Kończyk – Pośrednik czy partner? – czyli booking.com w praktyce. Booking.com – jeden z kluczowych kanałów sprzedaży usług hotelowych.

Jak sprawić by
działał dla nas? Co zrobić, aby stał się partnerem a nie tylko pośrednikiem?
Podczas spotkania:
1. Poznasz argumenty, dlaczego ważna jest dobra w współpraca z booking.com
2. Dowiesz się, jak działać by poprawić wyniki w wyszukiwarkach
3. Przedstawione Ci zostanie kilka tajników, jak zwiększyć sprzedaż na bookin.com
4. Otrzymasz wskazówki, jak analizować dane z booking.com i innych portali
rezerwacyjnych by uzyskać optymalizację wyników sprzedaży
5. Zrozumiesz, kiedy i dlaczego warto pokazywać wolne pokoje jako wyprzedane i
kiedy warto je otwierać by uzyskać optymalne wyniki finansowe
6. Poznasz przykłady efektów dobrej współpracy z booking.com i ich przełożenie
na wyniki
7. Dowiesz się, jak badać konkurencję, jak ją wybierać i co z takich działań można
uzyskać dla siebie
Ponadto poruszone zostaną następujące tematy:
· znaczenie zdjęć w procesie rezerwacyjnym
· jak Cię widzą tak Cię rezerwują – o treści i zawartości przekazu
· psychologia zakupowa i dozwolone działania zwiększające zainteresowanie
twoją ofertą.

19.00 do rana KOLACJA UROCZYSTA Z ATRAKCJĄ

13.04.2018r.

9.30-10.15 Krzysztof Korona – Bezpieczeństwo psychologiczne w procesie budowy relacji biznesowych z hotelowym klientem wewnętrznym i zewnętrzny

W Polsce około 8 mln osób korzysta z pomocy psychologicznej lub psychiatrycznej. Wyzwaniem dla dyrektorów hotelu staje się problem nie tylko klientów zewnętrznych, którzy korzystają z usług hotelu ale także załogi która musi posiadać wiedzę z zakresu problematyki obsługi „specyficznego gościa”. Bezpieczny hotel to obiekt w którym do kluczowych kompetencji  pracowników wszystkich resortów należy wiedza psychologiczna z zakresu problematyki  psychopatologicznej  i sądowej.

Wykład jest wprowadzeniem do tematów związanych z umiejętnością budowania bezpiecznych relacji biznesowych.

Komunikacja biznesowa i budowanie relacji biznesowych jest sztuką, taką samą jak każda inna sztuka, której można się nauczyć.

Kliniczna psychologia biznesu jest nowym podejściem do szkolenia pracowników hotelu.  Przez pryzmat psychopatologii życia codziennego pokazuje inne wymiary procesu budowania relacji społecznych w pracy.

10.15-11.00 Krawat i muszka – Savoir vivre w biznesie.

Hotelowy savoir-vivre – zaopiekuj się Gościem tak, by nie chciał wracać do domu

– zasady biznesowej etykiety pozwalające wyjść ponad standard(pierwsze wrażenie, small talk, przejście na Ty w biznesie, zasady wymiany wizytówek, precedencja, formy przedstawiania osób)

– trudny gość czy trudna sytuacja

– kto jest ważniejszy – szef czy Gość

– zwroty zakazane w komunikacji z Gośćmi

– reklamacja to prezent – sposoby rozwiązywania problemów

– asertywna odmowa

11.00-11.15 PRZERWA KAWOWA
11.15-12.45 Magdalena Kachniewska – Jak sprawić żeby moje kampanie na fb nie trafiały w próżnię? (warsztaty – prosimy o zabranie ze sobą laptopów)

Facebook bierze to, co najlepsze z każdego serwisu społecznościowego, wykorzystując równocześnie swoją największą przewagę konkurencyjną, jaką jest liczba aktywnych użytkowników. Niestety większość hotelarzy posługuje się Facebookiem podobnie jak własną stroną www: tworzą fanpage i wywieszają tam ogłoszenia, które lajkuje garstka
użytkowników – najczęściej pracownicy.
Nieco bardziej zaawansowani próbują opłacać kampanie, dzięki czemu zwiększają zasięgi, ale nie przykuwają uwagi tych osób, do których kampania dotarła. Tymczasem połączenie dwóch kwestii: pozyskiwania zasięgu poprzez opcje płatne plus „kontent” tworzony przy pomocy prostych a ciekawych narzędzi pozwalają odkryć potencjał Facebooka, który wbrew plotkom nie tylko nie umarł, ale coraz skuteczniej walczy z YouTube i Snapchatem.
Jeżeli nie wiesz:
· jak zabijają Cię algorytmy
· czym jest pixel Facebooka
· jak wykorzystać gify i karuzele
· czym jest menedżer reklam
· czym jest pozyskiwanie leadów
· jak smakowicie pokazać swoją restaurację na urządzeniu mobilnym
to najwyższa pora ogarnąć temat.

13.00-14.00 OBIAD
14.00-15.30 Magdalena Kachniewska – Jak sprawić żeby moje kampanie na fb nie trafiały w próżnię? (warsztaty – prosimy o zabranie ze sobą laptopów)
15.30-16.00 PPRZERWA KAWOWA
16.00-17.30 Magdalena Kachniewska – Jak sprawić żeby moje kampanie na fb nie trafiały w próżnię? (warsztaty – prosimy o zabranie ze sobą laptopów)